lørdag den 3. december 2011

Alexander Wang-craving

Jeg begik en fejl i går. I årevis har jeg kunnet ryste på hovedet af hypen omkring den udbredte Alexander Wang-taske "Brenda" - for hvad var lige så specielt ved den?? Jo jo, den var da meget flot, men så var det da heller ikke vildere?! Mente jeg. Indtil i går. For så kom jeg til at gå ind i Notabene og røre ved den. Mærke det absurd lækre læder og kigge på den. Og nu er jeg solgt. Jeg kan ikke få den ud af hovedet.

Jeg. Vil. Have. Den!! Den er fuldstændig perfekt til mit behov, både til hverdag og fest. Balenciaga-drømmen er jo alligevel lagt på hylden som totalt urealistisk, så jeg kan lige så godt skifte over til Alexander Wang. Den er mere realistisk. Åndssvagt dyrt, men realistisk.

For satan, hvor var den lækker!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar