onsdag den 14. december 2011

Julestemning

I weekenden var jeg i Frankfurt for at besøge min mor, og det var bare den bedste weekend i laaaaang tid! Vi fik snakket en hel masse, spist god mad, brugt fem timer på det hyggeligste julemarked med glühwein, varme kastanjer og fin gammeldags julepynt, shoppet luksusgenbrug (lækker Prada-skjorte til mig til fine penge!), var inde og se den fantastiske musical Elisabeth og brugte hele søndagen i spabad i Bad Homburg, hvor jeg bl.a. prøvede at blive pakket ind i en form for høkasse, hvor der blev sendt damp ind. Det var specielt, men rigtig lækkert.

Søndag aften kom jeg hjem totalt opladet og med kufferten fuld af julepynt. Min kæreste rystede lidt på hovedet af mig og sagde så, at vi vist snart måtte hente det juletræ.;) Jeg havde bl.a. den flotteste nøddeknækker med hjem til ham som kompensation for, at vi ikke kom ind og se balletten. Den står nu og pynter i vinduet ved siden af julebukken.

Lidt stemningsbilleder fra julemarkedet - det var julestemning for alle pengene!











Til sidst lige en video med en af de smukkeste sange fra Elisabeth. Jeg er helt vild med den musical - historisk, eventyrlig og stærk. - Og heldigvis ikke på det sværeste tysk i verden.;) (Og ja, jeg er en kæmpe sucker for musicals!)

2 kommentarer:

  1. Tusind tak! Brugen af Hipstamatic kan godt blive overdrevet - men lige her synes jeg virkelig, at det fangede stemningen bedre end almindelige billeder.

    SvarSlet