torsdag den 20. december 2012

Ch-ch-ch-changes...

Der har været godt og grundigt stille på bloggen i længere tid af flere årsager. Dels har jeg haft et meget travlt efterår med virkelig meget arbejde og dels har jeg haft det temmelig dårligt - men mest af alt har jeg haft noget helt andet i tankerne end at blogge. Nu tør jeg så godt sige det højt - vi skal have en baby! (Det forklarer så også det der med at have haft det temmelig dårligt...)

Jeg er sådan lige ud over de tre måneder, så det er ved at være sikkert nok til at gøre det rigtig officielt. Vi har været til scanning, og alt så meget, meget fint ud, så nu føler jeg rigtig, at jeg kan slappe af og glææææde mig!

Hvad der sker med bloggen fremover, aner jeg ikke. Jeg kan ikke forestille mig, at jeg bliver til typen, som "mor-blogger", men den kommer nok heller ikke helt til at fortsætte på denne her semi-mode-livstilsblogging-måde. Mode fylder minimalt lige nu, og mit liv er temmelig uinteressant, da det mest går op i arbejde og søvn. Men det er også alt sammen lige meget, for jeg er GLAD! Livet er smukt.

Anyways, intet ændrer sig lige nu. Bloggen får lov til at ligge her og bare være til. Så gør jeg det samme, mens min lille spire modner færdig.:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar