torsdag den 2. maj 2013

Skodrømme

Jeg har for længst indset, at jeg ikke længere er en stiletpige. Jeg elsker mine stiletter, men jeg bruger dem minimalt, og jeg har slet ikke lyst til at købe nye. Jeg er blevet for praktisk orienteret - og det kommer ikke til at blive mindre gældende, når Bebslington er kommet til verden!

I stedet går jeg lige for tiden og drømmer om forskellige nye flade sko.

Der er for eksempel de her sneakers fra Cinzia Araia, som jeg har drømt om lige siden Camille viste dem frem. De er virkelig fede, og jeg trænger til et nyt par sneakers! Mine Vans (som jeg faktisk købte af nød for et par år siden i München) er ved at være slidt op. Men lige de her er måske ikke vildt oplagte her til sommermånederne - jeg tænker, at de er lidt varme med ruskindet og bindebåndene? De er nu stadig virkelig, virkelig lækre...


Alternativt skulle jeg forsøge mig med et nyt par Vans. Jeg ville ellers have forsvoret, at jeg nogensinde skulle sige det her - men jeg er virkelig blevet glad for Vans. I årevis har jeg ellers fundet dem grimme og holdt mig til Converse All Stars, men faktum er, at All Stars passer mine fødder forfærdeligt, mens Vans er ren glæde at have på - og de findes jo altså også i mange fine modeller. Efter det første par Vans flyttede ind, solgte jeg alle mine All Stars. Det siger vist det hele. De her i glimmer kunne godt være fine...

I den anden ende er jeg vildt forelsket i disse sandaler fra Yvonne Koné. De ser så lækre ud, og jeg er vild med udtrykket med læder og møtrikker. Dem kunne jeg godt gå sommeren i møde med... Hvis bare de ikke var så dyre! Suk!



3 kommentarer:

  1. Sjovt at du har det sådan med Vans. Jeg har jo også brugt Converse og lign. i mange år, men så fik jeg et par Kawasaki og det er de bedste sneakers for mig.

    Reebok og Adidas er jeg også vældig glad for, men Kawasaki er liiiige det bedre. I virkeligheden er jeg nok også kun til Reebok og Adidas' 80'er reprodutioner ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er simpelthen så vild med sandalerne fra Yvonne Koné - dem ville jeg elske at eje. De er jo vanvittigt flotte! :)

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også faldet i - jeg har dem på lige nu, og de er fantastiske!! Super lækker kvalitet, og det retfærdiggører trods alt prisen lidt. :)

      //Caroline

      Slet