lørdag den 12. oktober 2013

Oh no, you didn't...

Se, hvad jeg har købt! Åhh, ren kærlighed! Jeg burde virkelig ikke bruge så mange penge lige nu, men da muligheden bød sig til lidt mindre penge end i Holly Golightly, kunne jeg alligevel ikke lade være. Jeg har trods alt drømt om den i 2,5 år... Den endte dog med at blive grå i stedet for sort, hvilket jeg egentlig synes er mere brugbart. Så duer den også fint til et lyst outfit.


Jeg har besluttet mig for, at det er  en tidlig 30 års fødselsdagsgave til mig selv. Og SÅ er der ellers shoppestop resten af året! Eller nærmere resten af min barsel, tror jeg. Fra nu af må der kun købes ting til lillemanden - og kun hvis han mangler noget.

(I det mindste returnerede jeg de omtalte skindleggins fra Minus - de sad slet ikke godt på mig. Det gør det da lidt mindre slemt...)

Nøj, hvor er jeg glad for den! Et styks helt rigtig Balenciaga City til mig.:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar